* údaj je povinný
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

položit dotaz

JAK VSTOUPIT NA TRH BEZ RIZIKA NEÚSPĚCHU

Příklad využití našich služeb v praxi:

Jeden z našich klientů se potýkal s následujícím problémem – uvedl na trh nový produkt a jeho zákazníci ho ne a ne kupovat! Oslovil je už všechny a prodej téměř žádný.  Požádal nás, abychom s tím něco udělali a zvýšili podstatně prodej.

Jak jsme postupovali? Z pracovníků klienta jsme sestavili řešitelský tým a analyzovali současnou situaci. Pomocí naší metodiky jsme pojmenovali cílový stav (fantazii) – jaké postavení bude mít produkt na trhu po několika letech. Našli jsme postup, jak se k tomuto cílovému stavu dopracovat, rozdělili úkoly na jednotlivé členy týmu a další pracovníky společnosti. A samozřejmě nastavili kontrolní mechanismy pro sledování jejich plnění. A díky tomuto systematickému postupu prodej produktu začal významně narůstat!

Naučíme Vás

  • Jak zavést nový produkt, aby byl úspěšný na trhu.
  • Jak správně zvolit strategii získávání nového trhu.
  • Jak správně motivovat distributora k aktivní spolupráci.
  • Jak revidovat stávající strategii.
  • Jak zajistit efektivitu (výkon a kontrola) v obchodní činnosti.

Při tom využijeme

  • Marketingový plán jako nástroj řízení distribuce.
  • Metodu „Trychtýř“ – řízení akvizice.
  • Práci s cenou v prodejním kanálu.

A tím získáte

  • Systematický a v praxi ověřený postup.
  • Jednoduchou možnost kontroly celého akvizičního procesu.
  • Využití všech dostupných zdrojů společnosti.
  • Zainteresování prodejního týmu do realizace navržených opatření.
Pracovní postupy obsahují unikátní metodiky s rychlým a praktickým využitím.

Mám zájem o bližší informace

* údaj je povinný
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů