* údaj je povinný
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

položit dotaz

JAK KOMUNIKOVAT BEZ OBAVY Z ODMÍTNUTÍ

Příklad využití našich služeb v praxi:

Kontaktoval nás zákazník s požadavkem na zlepšení služby SERVIS DESKu. V současnosti byli nespokojenosti s kvalitou služeb odbavení zákazníků. Provedená analýza poukazovala na nepřehlednost a složitost podkladů.

Aplikací níže specifikované služby byl sestaven úvodní dotazník, který jednoduchou formou rozpoznal typ zákazníka a zvolil odpovídající způsob odbavení a strukturu podkladů. Při následném měření spokojenosti zákazníků bylo zaznamenáno zvýšení spokojenosti a více jak 60% zákazníků a zvýšení efektivity následného prodeje prostřednictvím SERVICEDESKu. 

Naučíme Vás

  • Jak zajistit/zvýšit prodej výrobků a služeb u osobnostně odlišných zákazníků.
  • Jak zjistit a následně využít předností každého obchodníka pro úspěšný prodej.
  • Jak sestavit cílenou prodejní argumentaci pro různé typy zákazníků.
  • Jak sestavit/uzpůsobit marketingovou strategii pro různé osobnostní typy zákazníků.

Při tom využijeme

  • Biostrukturální metodu prodeje/marketingu (jak poznat-jak s nimi jednat – jak motivovat ke koupi)

A tím získáte

  • Každý obchodník bude využívat svoji jedinečnou strategii pro úspěšný obchod.
  • Každý obchodník dokáže nejpozději do 5 min. identifikovat osobnost klienta se kterým jedná.
  • Každý dokáže sestavit cílenou argumentační strategii a následně vést jednání podle osobnosti klienta.
  • Marketing dokáže lépe „zasáhnout“ potřeby/motivaci klientů.
Naše pracovní postupy obsahují unikátní metodiky s rychlým a praktickým využitím.

 

 

 

Mám zájem o bližší informace

* údaj je povinný
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů