„Dnešní doba vyžaduje být zajímavým partnerem pro svého klienta a přicházet stále s něčím novým,“ to byla věta člena vedení společnosti, který měl ve své kompetenci tvorbu nové strategie společnosti. Se svým týmem připravili velmi zajímavé a inovativní návrhy změn. Avšak podpora nové strategii mezi zaměstnanci byla nízká a zrovna tak i ochota odpovědných pracovníků se na jejím zapracování podílet.
Jak jsme si s tímto zadáním poradili? Důležitým krokem bylo získat klíčové pracovníky společnosti pro realizaci nové strategie – vytvořili jsme z nich tým řídící změnu. Za našeho metodického řízení si členové týmu vytvořili dílčí cíle pro jednotlivé úseky a strategii k jejich dosažení. Pro celkový úspěch bylo důležité, že si vedení uvědomilo podstatu navržené změny. Že „NENÍ DŮLEŽITÉ CO, ALE JAK“, tzn., že součástí bylo také vytvoření cílené komunikační strategie, jak prezentovat změnu všem zaměstnancům tak, aby ji přijali a podporovali. Nová strategie tak přinesla své ovoce dříve, než vedení očekávalo!