* údaj je povinný
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

položit dotaz

JAK UPOUTAT ZÁKAZNÍKA S OMEZENÝM ROZPOČTEM

Příklad využití našich služeb v praxi:

Našimi klienty jsou i malé obchody. Jedním takovým je obchod s japonskými potravinami v menším městě. Oslovili nás s cílem zvýšit nejen prodej, ale i počet stálých zákazníků.

Za použití metody BIOstrukturálního marketingu jsme zacílili na jednotlivé typy zákazníky a připravili takovou kampaň, aby každá skupina zákazníku dostala informace, které jsou jejich nákupním spouštěčem. Pomohli jsme v přestavování prodejny a vytvořili koutky s nákupními signály, které přitáhnout jednotlivé skupiny zákazníků. Tomu odpovídala i tištěná reklama oslovující jednotlivé typy zákazníků. Výsledkem byl nejen nárůst prodeje téměř o 60 %, ale i nárůst stálých zákazníků a to o 43 %. 

Naučíme Vás

  • Jak zajistit/zvýšit oslovení odlišných zákazníků v marketingové kampani.
  • Jak zjistit a následně využít předností každého marketéra pro úspěšnou kampaň.
  • Jak sestavit cílenou marketingovou kampaň pro různé typy zákazníků.
  • Jak sestavit/uzpůsobit marketingovou strategii pro různé osobnostní typy zákazníků.

Při tom využijeme

  • Metodiku BIOstrukturálního marketingu 

A tím získáte

  • Každý marketér bude využívat svoji jedinečnou strategii pro úspěšnou marketingovou kampaň.
  • Každý marketér dokáže sestavit cílenou marketingovou strategii a následně zacílit na osobnost klienta.
  • Marketing dokáže lépe „zasáhnout“ potřeby/motivaci klientů.
Pracovní postupy obsahují unikátní metodiky s rychlým a praktickým využitím.

Mám zájem o bližší informace

* údaj je povinný
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů