* údaj je povinný
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

položit dotaz

JAK LÉPE KOMUNIKOVAT V TÝMU BEZ KONFLIKTŮ

Příklad využití našich služeb v praxi:

Nefunkční spolupráce mezi odděleními, vzájemná nevraživost mezi jednotlivci i skupinami zaměstnanců, dohady o tom, čí je to kompetence, firemní kultura je jen na papíře, ale lidé ji nesdílejí, neumí se chovat sami k sobě a pak se to negativně projevuje také v komunikaci se zákazníky……“ , to jsou časté situace, které pomáháme řešit v desítkách společností bez ohledu na obor, ve kterém podnikají.

Proto nás těší také zpětné vazby od zadavatelů: „Nečekal jsem, že se změna může projevit tak rychle“. „Když jim to říkáme my, tak to neposlouchají, vy jim říkáte podobné věci a oni to pak dělají.“ „ Výrazně se zlepšila komunikace mezi prodejci a podporou obchodu.“ Atd.

Naučíme Vás

  • Jak zajistit ochotu, respekt a motivaci zaměstnanců vzájemně spolu komunikovat systémem „vnitřního zákazníka“.
  • Jak zajistit funkční týmovou spolupráci v rámci oddělení, manažera se svým týmem a mezi jednotlivými odděleními/úseky.

Při tom využijeme

  • Biostrukturální metodu komunikace.
  • Metodu „FIKU“-vnitřní a vnější zákazník.

A tím získáte

  • Pojmenují se a následně odstraní překážky v komunikaci mezi jednotlivci i odděleními.
  • Každý zaměstnanec bude pracovat systémem „vnitřního zákazníka“.
  • Všichni zaměstnanci pochopí důležitost týmové spolupráce a komunikace pro dosažení úspěchu celé firmy.
Pracovní postupy obsahují unikátní metodiky s rychlým a praktickým využitím.

Mám zájem o bližší informace

* údaj je povinný
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů